2012 - 2013

Bästa med 2012 - Att jag har satsat på skolan och betygen har visat att jag faktiskt kan.
Sämsta med 2012 - Att förlora min älskade moster. Men hon lyckades ändå få mig att inse massa bra saker så hon försvann absolut inte utan att ge mig något♥ En sak till som har varit dålig är att min mage fortfarande är dålig och jag mår ganska dåligt allmänt. 
Förändringar och förväntningar till 2013 - Börja träna, inte bara säga att jag ska börja utan faktiskt börja. Jag har lovat mig själv att jag ska göra en tatuering när jag har börjat träna och ser framsteg. Jag vill också börja tänka mer på vad jag har och börja uppskatta allt omkring mig och inte minst, mig själv. Klyschigt jag vet, what ever.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0