Eighteen

I lördags firade vi Linn som fyllde 18! Det var fest på dagen (super mysigt, barnkalas var temat!) På kvällen så drog alla myndiga arton åringar ut på krogen/klubb och jag gick hem och sov. Skulle upp och jobba hela söndagen.. 
 
Söndagen var lång, tuff men rolig! Älskar mitt jobb♥ Det hände mycket. Kort version;
* Fick en av getternas horn precis vid ögat 
* Fick ta ut en brunstig kossa in på scen (mycket får man vara med om)
* Mina läppar svullnade av någon anledning upp efter att ha ätit stark mat (inte anledningen) 
 
Men det är alltid lika kul! Här kommer en bildbomb från helgen.
 
Bilder från i lördags (instagram) 
Glad tjej gör i ordning sig inför partaj
Johanna var kalasglad!
Fee mugg
Världens sötaste 18 åring♥
 
Bilder från i söndags(instagram)
Jag och pappa köpte med oss massa vätska för att klara av två föreställningar!
Djävuls maten som fick mina läppar att svullna upp (det var dock aaas gott)
Serious at work (backstage, fett cool)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0