Why Does It Hurt?

Sovmorgon.. Yes. Behövde verkligen det. Måste snart dra ut i regnet dock. Ska dra och kolla efter träningskor och lite andra små nödvändiga saker som trosor, strumpor och nån kofta eller tröja. Datafodralet får vänta ett tag till. Får bli student lunch a la nudlar idag då. Nu ska jag duscha, spackla ansiktet litegrann och klä på mig regnkläder, woho. Har dock ont i magen just nu så får se om jag väntar att gå ut tills det har gått över eller så kanske det till och med hjälper med att gå ut och gå. Får se helt enkelt. Bloggar nog lite senare idag.
 
 
Världens sämsta "jag vill inte visa mitt ansikte just nu" webcam bild men passar på att visa min nya hårfärg. Färgade blont i början av sommaren. Utväxten har dock börjat komma nu så.. 
 
Peace out

Kommentarer
Postat av: therese

Hej, har en tävling på dagens blogg och det skulle vara roligt om du ville vara med!

kram /therese

2012-09-14 @ 22:08:10
URL: http://ttessanliindgren.blogg.se
Postat av: Sandraa

Fin blogg du har :) kika gärna in på min :)

2012-09-15 @ 18:18:02
URL: http://nurich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0