My valentine

Du är så otroligt fin och underbar. Jag behöver egentligen inte säga detta för det vet du redan men just idag är det ju alla ♥ dag. Du förgyller min dag med ditt underbara skratt och din galna humor. Förrut träffades vi varje dag och jag är så fruktansvärt ledsen över att vi inte gör det längre. Du får mig att skratta och gråta. Jag kan alltid prata med dig och om det händer något (vad som helst) så är du alltid den första personen som får veta. Det spelar ingen roll om det är stora eller små saker, du lyssnar alltid och ger alltid kloka och ibland okloka svar, hehe. Nu måste jag fortsätta plugga men ville bara säga att jag älskar dig 1 miljon varv runt universum och
tillbaka. Du är bäst, gummi häst. Puss och kram skumm banan.
Sen är du ju snyggast i världen också.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är underbar Elina! Sen är typ du den snyggaste!

Älskar dig

2012-02-20 @ 21:02:53
URL: http://hannaothelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0