SORRY.

Sorry för dålig uppdatering men har haft fullt upp med annat. Igår var det nacka festen, men innan det kör. Var där en timme innan vi skulle börja, segt som fan. Gick hem till Olivia istället♥ Sen gick vi dit tillsammans. Gick efter halva, tillbaka hemma hos Olivia fixade vi oss. Pirat tema var det som gällde, vi körde Pirates of the caribbean style ;) haha. Sotade ögon och lockar! Vi mötte upp Honey och Felizia i slussen runt halv elva och drog sedan vidare till Münchenbryggeriet (fasen vad vi drog överallt..) Dansade sjukt mycket och hade kul! Jag gick hem runt ett. Somnade direkt.. Idag har jag hängt med Honey hela dagen. Vi åkte till forum runt halv 4. Skulle söka till modelljakten men bangade när jag kom dit, kände helt enkelt inte för det. Men vi stannade och kollade på dom andra grymma tjejerna! (+ att vi kollade in Andreas Wijk♥ morr! HAN ÄR FÖR JÄKLA SÖT.)
Nu vill jag sova eller kolla film. Får se vad som händer imorron, tror det blir lite fotande.
Puss
Två sjukt dåliga mobil bilder från igår.. Ser jätte konstig ut på sista bilden. SÅG INTE UT SÅ IGÅR.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Låter som du hade en bra kväll, hoppas helgen fortsätter lika bra för dig! Kram :)

2011-09-10 @ 12:20:15
URL: http://cookieetime.blogg.se/
Postat av: kajsa

Fin blogg :) har du gjort headern? <33

2011-09-10 @ 12:49:22
URL: http://kajafia.webblogg.se/
Postat av: Mersiha

Tack min dag har varit bra din då? ;)

2011-09-10 @ 13:59:29
URL: http://Merissa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0