SJUKLIGT ROLIGT

Hej på er!
Idag har jag haft så kul och skrattat fruktansvärt mycket med tjejkompisarna i min klass. Vi fick typ ingenting gjort under sista lektionen för vi flummade bara. Hahahaha.. Ni är för roliga ibland tjejer, hinner knappt andas emellan skrattet. Efter skolan drog jag in till stan för teater, men det blev lite problem så kom sent på grund av flera anledningar. Men det var skit kul när jag väl kom dit! Hoppas att ni har haft en lika rolig och bra dag som jag! Nu blir det hollywood fruar! PUSS
Bara random bild från när jag hade långt hår..

Kommentarer
Postat av: ebba

hej fin blogg, jag håller precis på att flytta över till en ny blogg, hjälp mig gärna att komma igång och kika in och säg vad du tycker och ge tips ! :)

2011-09-14 @ 19:24:57
URL: http://ebbasvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0