NY EN LA FAMILIA

HOLA!
Är heeelt slut.. Men dagen är inte slut än :) Ska snar dra till ungdomskören och sjunga av mig. Sen kan jag åka hem o sova. Slutade runt elva idag, drog till Donken med tjejorna och garvade ihjäl oss. Satte nästan pommes i halsen, blev typ halvt kvävd av läsken, haha. Sen drog jag ensam till forum, eftersom att Honey inte svarar (om du läser detta RING MIG!♥) Köpte nya jeans, blus/skjorta, tröja, ring, trosor och strumpor. Visar sen (lovar). När jag kom hem låg det ett litet paket i brevlådan. Mitt iphone fodral!! YEAH! Äntligen, och den är SJUKT SNYGG. Lovar att visa sen, och det lovar jag verkligen. Nu ska jag hitta på nåt kul och sen dra.
Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0