ASSÅ JAG ORKAR INTE.

Faaaaaaaaan.. Hemma efter en underbar helg och dag. Men är sjuk. Fan fan fan. Jag orkar inte. Har så sjukt ont i halsen, snorar ner hela mig (ähh, nästan i alla fall), hostar som en galning och har en fruktansvärd huvudvärk. Glömde dock bort hela sjukdomen denna helg. I går var det min super härliga födelsedags fest! Vi hade det as mysigt! Lägger upp lite bilder senare. Idag åkte jag, Honey och Jossan till Rålandshovsparken och gick på en disney grej på ett hotell där. Vi kände oss verkligen inte hemma där, haha bland massa små söta ungar och så står vi där och är 16, haha. Fick en goodie bag med massa gulliga saker, tror att jag tänker ge bort allt till kusin barnen♥ Efter det drog Jossan hem och jag o Honey drog till Hötorget, blev sjukt sugna på att gå på bio så vi stack till biografen Victoria och såg "Midnight in Paris", bra men lite udda film. Man kanske måste vara lite äldre för att fatta allt, men det var sjukt mysigt ändå! Allt är bäst med dig tjejen♥ Nu sitter jag här hemma och dricker en juice för typ 2 åringar som smakar äpple, persika, druvor utspätt med massa vatten. Gott. Känner ändå typ ingen smak. Nu ska jag gosa ner mig i soffan och kolla på film. Skola imorron, tagg.
Peace out.
En bild från gårkvällens middag♥

Kommentarer
Postat av: olivia

Kommentera här. Men bara snälla saker! Ha det bra

2011-09-05 @ 18:15:24
URL: http://o
Postat av: olivia

fiiiin blogg!!!

2011-09-05 @ 18:15:57
URL: http://oliviasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0