50/50

Hej..
Mår inte bra just nu. Var hos doktorn idag och kollade upp min mage, inte bra. Kan vara blindtarmen eller äggstockarna det är fel på. Imorron blir det astrid lindgrens barnsjukhus (damp att jag fortfarande måste gå där..) Aja, hoppas inte att det blir en hel dag där när man har massa annat o göra. Efter läkartiden åkte jag in till stan och mötte upp Olivia och Honey. Olivia hade sjukt bråttom till tåget så vi sprang med henne till centralen och sedan blev det middag på donken (förlåt.) Bio i sickla med bästa vännen och frugan, "Crazy Stupid Love" helt underbar! Vi typ grät av Ryan Groslings sexighet, snygghet och underbarhet. Och filmen var great den med! Ville verkligen följa med på en fest nu senare men jag orkar verkligen inte. Min mage dödar snart mig. Fy fan asså. Aja nu ska jag sova..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0