SVAR 2

Hur skulle ditt drömbröllop vara?
Åh, jag har så sjukt många olika drömbröllop.. Men ett av dem skulle nog vara att bli gift i kyrkan och att hela familjen, släkten och alla mina vänner, min mans vänner, familj och släkt är där och att det är en väldigt "vanlig" vigsel och lite mer lyx tema på festen :) Andra drömbröllop är att bli vigd på stranden. Men det viktigste av allt är att detta drömbröllop kommer att bli med min dröm man♥ Att jag får den jag vill leva med i resten av mitt liv, det är det som gör bröllopet till en dröm.

Om du strandades på en öde ö och fick en sak, vad skulle det vara?
Sjuukt svårt att bara välja en men det skulle nog bli en vän eller mat

Mobilen eller datorn? :)
Mobilen

Pojkvän eller kompisar på fredagskvällen?
Kompisarna! Man kan ju vara med pojkvännen på lördagen och resten av veckan :D haha

Följer du Idol?
Ja, eller kollar inte på exakt varje avsnitt men ja :)

Om ja, vilka är dina topp tre favoriter hittills och berätta gärna varför :)
1. Molly
2. Amanda
3. Linni
Shit asså! Tjejerna regerar i år fan, dessa är min topp 3 för att alla har sjukt unika röster och dem är bara så fantastiska♥

Vilken är din absoluta favorit film? :D
Har inte bara en.. Men om jag måste säga bara en så får det bli "The note book"

Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Hoppa och skrika av glädje först :D haha sen skulle jag sätta in en del på banken, shoppa och skänka en del också till olika djur fonder och annat :)

Vilken klass går du i?
1E (bäst)

Vilka kända bloggar läser du och varför?
Kenzas för att hon har en sån jävla cool stil och är en riktig inspirations källa. Sen följer jag Kandee drawings också för inspirationen, stilen och för att hon är grym på att rita. Båda är så duktiga på det dem gör!

Om du var tvungen att välja mellan bästa vän eller pojkvän? Vad hade du valt då?
Bästa vän helt klart :D

varför började du att blogga?
Tänker svara sjukt tråkigt, men det var för att "alla" andra hade en blogg så då blev jag lite sugen och sen blev jag fast!

vad är din favorit färg?
Grön, svart, vit och beige :)

Vad gör du på fritiden?
Pluggar, joggar, är med kompisar och hemma tränar ;)

Vilket land vill du helst flytta till?
USA

Kommentarer
Postat av: Linn Carita

Söt blogg du har tjejen!!

2011-10-04 @ 00:52:25
URL: http://linncarita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0