INLÄGG FRÅN IGÅR

Detta skulle ha publicerats i går kväll men det blev lite strul.

Vet inte riktigt hur jag ska börja detta inlägg.. Ska vara helt ärlig nu. Har haft världens lataste dag. Vaknade upp med världens mag smärtor och då bestämde jag mig för att ställa in dagens planer, vilket jag stolt skulle ha skrivit om i bloggen om det nu hade hänt, men det har det inte så det får helt enkelt bli morgon dagens "to do list". Dagens var att sitta och geekat TW (teen wolf). For the record så kollade jag klart på hela säsong 1 under en dag. Grattis Elina! Runt klockan 6 blev jag nästan lite förbannad på mig själv så jag slängde på mig några fräscha kläder och jobbade lite. Jobbade betyder för min del cykla runt och dela ut lappar om pappas föreställning. Tjänar 70 kr i timmen så det är verkligen värt det! När jag ändå var ute så hjälpte jag mami lite genom att handla så 100% lat var jag inte ändå. Morgon dagens lista består av en jogging tur, läxor och vila. Försöker vila upp mig så mycket som möjligt under helgerna eftersom att det tydligen är olagligt under vardagarna.. 
Hoppas att ni har haft en fin lördag! Sen skulle jag också vilja ge alla universums stjärnor och skicka tusen kramar och tack till alla mina fina läsare för att ni är som ni är, helt underbara helt enkelt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0