0056

Hej snyggingar! Haft en bra dag? Det har jag! Har hägnt med Jennifer nästan hela dagen. Vi hade jätte mysigt. Vi drog runt på stan, letade efter ett fik med platser. Det gick inte så bra. Vi gick runt i typ 20 minuter. Vi blev jätte sura på alla fika sugna stockholmare.. Vårat citat, "Måste alla fika just idag? Kan dom inte stanna hemma och baka egna bullar?!" Hhahah.. Vi hamnade till slut på ett jätte mysigt café, Bagel street café, kan verkligen rekommendera det. Vi åt varsin bagel och snackade en massa om allt mellan himmel och jord. Jag drack en chai latte för jag höll på att frysa ihjäl.. Usch, det är snart vinter. Mysigt fast ändå inte. Aja, nu sitter jag och kollar på film och har hunnit göra en kladdkaka. Skulle egentligen vilja sova just nu men ungarna i denna lägenhet VÄGRAR ATT SOMNA. Suck. Hehe. Morgon dagens planer är att plugga ihjäl mig och packa/flytta till mami♥ Bloggar en snabbis i morgon, så vi hörs då. (hehe.. jag äger lite grann på wordfeud ibland asså!) Puss hej

Kommentarer
Postat av: pessys

hej! skulle vara jätteglad, JÄTTEGLAD om du tog dig tid att rösta på mig i en tävling. klicka på hjärtat tills siffran ändras, då är rösten räknad. skulle vara jättesnällt av dig http://apps.facebook.com/freshtoday_sverige?entry_id=1594



Alla som röstar får såklart en länk på bloggen! Plus att ni kan vinna ett valfrit inlägg;)

Sry för denna kommentar, men jag behöver er verkligen<3

2011-10-23 @ 18:24:45
URL: http://pessys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0