PEOPLE I KNOW

Hej bloggen. Har haft en jätte bra dag men nu känner jag mig riktigt låg, trött och sjuk. Har hunnit med mycket, men framförallt träffat massa fina människor. Åh har verkligen tagit några viktiga beslut inför min framtid tack vare denna kväll.
Sov ut, behövligt, träffade Klara och la familj och käkade middag på Tennsdopet (underbart) sedan drog jag och papi till dansens hus och gick på gala. Riktigt härligt. Skulle ju också dra vidare på Jennifers fest med Olivia men håller ju på att bli sjuk så fick inte för papi. Men men. Det finns fler helger och fester. Har i alla fall haft en jätte bra dag och kväll. Nu blir det film och sedan sängen, åker till mami i morgon♥. Puss
Goodie bag in my ♥
Denna innehöll bla. ögonskugga från L'oreal Paris, rea på sturebadet, vitaminwell dryck (I love), chips, kort filmer från festivalen, kaffe och en grym hårspray.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0