LIVE.LAUGH.LOVE

Nu slänger jag in handduken för idag. Jag har faktiskt pluggat idag (oh yeah) Har gjort ett träningschema. Vi har fått i uppgift på idrotten att träna 10 timmar innan nästa kurs börjar. Jag kommer träna mer eftersom att jag redan innan hade tänkt börja. Nu har jag i alla fall skrivit ner på vilket sätt jag ska träna, hur, när och vad jag ska blanda träningen med. Alltså hur jag ska äta, vad jag ska äta och hur mycket osv. Jag känner mig jätte taggad! I morgon ska jag ut och jogga/promenera/PW i ca 1½ timme. Sen blir det en lååång dusch och rumstädning. Sov så sött alla spöken, häxor och vampyrer. Puss
Mindre sånna här..
Och mer sånt här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0