VI ÄR LITE BÄTTRE O LITE SNYGGARE

Hej på er snyggingar!
Har inte bloggat riktigt bra på ett tag nu.. Kan bero på att jag har influensa i kroppen vilket gör att jag är trött hela tiden, har konstant huvudvärk som släpper när jag sover, men tröttheten släpper inte. Sedan blandas detta med illa mående, ont i olika kroppsdelar, mag ont och allmän slöhet. Om man dessutom är så stressad som jag är så blir läktiden långsammare och jag kommer må dåligt ett tag till. Försöker hålla i gång under dagarna och det funkar tills man blir avslapnad, då kommer allt på en och samma gång.
Usch, tre prov, redovisning, konfa. Nej, nej, nej. Det går inte ihop. I morgon är vi lediga och det är skönt. Konfa repetition klockan 16.30, ska se till att sova och plugga.
På onsdag får vi se hur jag mår och vad jag gör.
PUSS
Så JÄVLA het Azzi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0