MOBIL BLOGG - OMG. DET KAN MAN LUGNT SÄGA

Sitter just nu i min säng och STOR bölar. Satt och spelade angry birds när jag kollade ner på golvet och ser en stor, svart och tjock spindel krypa. Jag fick panik och slutade andas. När jag kunde hämta andan igen skrek jag som en galning på mamma. Jag behövde inte ens säga varför hon skulle komma upp, hon fattade direkt. Det har liksom hänt ett par gånger förrut. Jag förstår verkligen INTE varför spindlarna ALLTID dras just till mitt rum. Okej, det kanske är liite för stökigt men det är Lill syrrans rum också. Så jeavla orättvist. När mamma kom upp så började jag gråta som sjutton och nu sitter jag hör och hulkar. Är nog i chock. Vågar inte ens röra mig. Fan vad jag hatar att jag är så rädd, men jag kan verkligen inte hjälpa det. Försöker tänka "dom är inte farliga. Dom är räddare för dig än vad du är för dom" men det funkar inte. Dom är ju så VIIIDRIGA! usch. Aja. Nu ska jag försöka tänka på något annat och försöka sova. Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0