MOBIL BLOGG - MORGON STRESS

God morgon! Solen skiner och jag är på vanligt morgon humör. Stressad över packningen.. Fick sista minuten bestämma mig för vad jag skulle ha med.. Och hur lite kläder jag än packar så blir det ALLTID så jävlans många väskor. Nu har jag tre väskor med mig. En med kläder, handduk, kamera och onödiga saker i, en med sovsäck och kudde i och den tredje väskan är handväskan. Blää. Om man räknar bort packningen, mensen (PMS) och stressen så är jag fett taggad! Ska bli jätte kul och mysigt att åka iväg med mina fina tjejor och underbara klassen <3 vi hörs när jag är påväg dit! Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Churi Chan

Kjempe fin blogg ':D



Sjekk gjerne ut min blogg og kommenter hvilke Lolita innlegg du vil se på min blogg :D:D

www.chouji.blogg.no

2011-05-13 @ 09:33:39
URL: http://www.chouji.blogg.no
Postat av: Karin

Vad roligt att åka iväg!



kram

2011-05-15 @ 20:22:35
URL: http://karingunnarssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0