MELLAN LÄGE..

Tjenare alla snyggingar!
Förlåt för den underbart dåilga uppdateringen, men jag har haft fullt upp, eller jag har fullt upp.. Är förkyld, har bältros och en infekterad tumme som aldrig tycks bli bättre.
Just nu sitter jag på språket och gör ingenting. Detta blev ett väldigt intressant inlägg tycker jag. Jag har faktiskt inte så mycket att skriva om just nu. Har två konserter denna vecka, en imorron och en på fredag. Inann och emellan detta så händer inget speciellt. Sitter och total DAMPAR på min mobil nu för att den vägrar skicka mina bilder till datorn. Aja. Får se om det funkar, annars kommer bilder upp senare ikväll.
Äh, det funkar inte att skicka bilderna så jag lägger upp vilka bikinisar jag funderar över till sommaren :)
1. Kappahl
2. Topshop
3. Topshop

Kommentarer
Postat av: Liv

Hur mycket kostar överdelen! Jag tror du fattar vilken jag menar! OMG vad snygg...

2011-05-24 @ 18:42:24
URL: http://livlindh.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: Äsch, haha, det finns ju grymt mycket värre kommentatorer än dig i alla fall! Typ de där som nästan tvingar en att lägga till en på bloglovin, haha ;D Tycker bara det är bra att du gör lite smygreklam sådär, jag tycker bara det är kul att hitta nya bloggar! :)



Sen får jag ju säga att den där mittersta bikinin var så jädra söt. Vill ha! Jättemycket.



Kram på dig, och ha en fin lördagkväll!

2011-05-28 @ 19:30:08
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/
Postat av: Sophie

Den siste bikinien var skikkelig fin ! :)

2011-05-28 @ 20:24:52
URL: http://oofi.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0