DU.DIN.UNDERBARA.MÄNNISKA.

Nu ska jag tillägna detta inlägg till min fina vän Honey♥
Du är fantastisk. Du finns alltid där när man behöver dig och du är en liten ängel som svävar över mig hela tiden. Du är rolig, söt, snygg, unik, underbar, snäll och lite smått galen. Vi har alltid kul ihop och kan samtidigt vara jätte seriösa. Jag kan berätta allt för dig och du kan berätta allt för mig. Jag vet att om allt går fel så kan jag gå till dig och komma på rätt väg igen genom skratt, prat och tårar. Vi gråtet ihop, vi skrattar ihop, vi dör ihop. Du och jag för alltid.
Älskar dig snyggaste, bästa, underbaraste, lulligaste, nuttigaste, muttigaste och sötaste bästa vän.
PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPISSPUSSPUSSPUSSPUSSPOSSPUSSPUSSPUSSPESSPUSSPUSSPUSSPUSSPÄSSPUSS
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: maria

Hejhej!

Vilken fin blogg du har! Gillar din stil :)

Kolla gärna in min bloppis: där jag säljer godbitar från garderoben till en billig peng! ( från 30 kr för jeans). http://mariawallinsbloppis.wordpress.com

Ha det bra!

Kram, Maria

2011-05-12 @ 21:32:53
URL: http://mariawallinsbloppis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0