MY HEART IS REFUSING ME

I've been crushed, beaten down and i'm frozen to the ground. Like a fool, I trusted you.
Still i'm hopelessly in love. I never thought that I would be this helpless.
I can't belive I'm giving in for you.

Har som sagt inte alls en bra dag idag. Allt går åt helvete och jag vet inte åt vilket håll jag ska gå åt. Är väldigt förvirrad och besviken. Vet inte vad jag ska göra. Orkar inte prata med någon om det för ingen förstår ändå.. Men jag är så glad över att det finns människor som bryr sig och som försöker lyssna och förstå. Ni vet vilka ni är och ni ska bara veta hur mycket jag älskar och bryr mig om er♥
Kan i alla fall berätta lite om min dag. Har varit i skolan som vanligt. Käkade pizza med Honey och snackade om böcker, riktigt mysigt! Sen gick vi hem till henne och flummade framför datorn, vi har kommit på en jätte rolig sak som vi håller på att planera! Ska bli rikigt kul, ni får vänta och se.. Men men, vi hörs imorron! Det får bli mobilblogg imorron och vanlig bloggning på kvällen (kanske).
Vi hörs!
Jag vill verkligen inte släppa taget..

Kommentarer
Postat av: (den som inte är demonen, men som vågar kissa själv)

Du har mitt nummer. Ring när som helst, jag ar alltid telefonen på. Jag finns för dig, alltid. Och du är snygg. JÄTTEsnygg. Både på insidan, och på utsidan. Glöm aldrig det.

Puss <3

2011-03-10 @ 22:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0