LAZY

SHIIIT vad jag är lat idag asså. Orkar typ inte göra någonting.. Nu måste jag rycka upp mig lite. Har förresten planerat lite inför min konfirmation :D Det jag skrev förut om att jag inte tycker att det är lika roligt längre stämmer inte riktigt. Eller asså jag står för det jag har sagt men jag tog i lite väl mycket. Jag var ''deppig'' då och tyckte att allt var skit och tråkigt. I all fall så har jag planerat vilka jag ska bjuda, mat och annat skojj. Snart är det dags, den 8 Maj smäller det :D längtar som sjutton!
Nu ska jag katsa sopor, duscha, sjunga, fixa med bilder och njuta av att våren är här!♥ Vi hörs senare under dan!

Kommentarer
Postat av: emelie & linn

hej fin blogg! följa gärna våran blogg via bloglovin!

så lägger vi till dig! :D

2011-03-05 @ 19:59:54
URL: http://pingistjejer.blogg.se/
Postat av: Emma Ledin

fin blogg, följ gärna min via bloglovin:)

2011-03-06 @ 10:50:15
URL: http://emmapetronellaledin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0