INTE ALLS REDO

Heej!
Jag är verkligen inte redo för en ny vecka.. Känner att jag är så sjukt stressad och förvirrad just nu. Har läxor (som alla har), intagningsprov, förberedelser för intagningsprov, packning, ta hand om mig själv, tankar och allt annat som livet innehåller. Usch. Är så förvirrad. Jag vet inte vad jag vill. Jag vet inte åt vilket håll jag går åt, höger, vänster? Rakt fram eller backar jag? Det känns som om att jag inte ens känner mig själv längre. Aja, nu måste jag kämpa vidare. Drar hem nu och pluggar, vilar och bloggar lite senare♥
Vi hörs, kram.
Bilden här nedan beskriver ganska bra mina tankar. Jag är inte en och samma person längre. Jag är flera som inte kan bestämma sig om vad dom vill.
Jag och min kära syster som fyller år på Lördag. Suprise till dig senare♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0