I'M SORRY THAT I'M NOT PERFECT

Hej.
Gick hem från skolan idag för jag orkar verkligen inte med allt som händer. Jag var stark innan men allt jag går och bär på gör mig så jävla svag. Jag pallar inte mer. Det enda jag kan göra nu är att hålla mig fast vid dom vännerna som litar på mig och som står på min sida. Jag måste tänka igenom allt för jag har så mycket i mitt huvud, det får inte plats nåt no nationella prov där inne så vi får se hur det går i morgon.
Egentligen vill jag bara sova men när jag gör det börjar mardrömmarna om livet. Usch, detta är hemskt. Jag känner ingen skuld för nångonting som jag inte ens har gjort men jag känner mig arg, ledsen och besviken på att folk vänder ryggen emot och tror inte på en. Man kan inte lita på någon längre, nu överdriver jag lite, men det är faktiskt nästan sant. Snart ska jag försöka plugga lite inför imorron, men absolut inte hård pluggning. Det orkar jag verkligen inte just nu. Hoppas att ni har det bra! Puss o Kram

I'M SORRY THAT I'M NOT PERFECT, BUT IN THIS CASE, I AM.

AND SORRY FOR NOTHING.
Jag sa bara sanningen..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kommentera här. Men bara snälla saker! Ha det bra

2011-03-15 @ 16:14:16
URL: http://nathss
Postat av: Nathalie

Tack detsamma får jag ju lova att säga! Vad fina bilder du tar! =)

2011-03-15 @ 16:15:39
URL: http://nathssfoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

heey, tusen takk for kommentaren ! :-) ♥



kjempe kul header du har ! :-D

2011-03-15 @ 16:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0