FRUKOST I SOLEN

God Morgon
För det första så vill jag inte ljuga. Jag mår inte bra. Jag mådde inte bra innan det här som kom upp igår hände, och nu har jag nått botten. Jag kan inte plugga, jag skakar och har tårar i ögonen nästan hela tiden. Jag spelar glad men jag är egentligen förkrossad. Jag har en enda vän i detta just nu. Tack för att du tror på mig. Utan dig skulle jag inte ens orka stå, men du är min pelare.
Till personen som nu hatar mig: Tro vad du vill. Men det du tror är inte sanningen. Jag kan inte säga något mer för du kommer inte tro på något av det jag säger. Rykten finns och det är jag medveten om, men hur många jävla gånger stämmer dom? Inte den här gången i alla fall. Jag klarar inte detta. Snälla tro mig.

Mer depp behövs inte.. Så, back to the happy life ;) Idag kommer inte Honey till skolan :( Hon mår inte bra.. Förstår henne♥ Jag ska snart gå iväg till bussen för en ny dag i skolan, haha. Det händer annars inget speciellt. En nästan helt vanlig dag. Vi får se vad den har att ge. Vi hörs senare, puss.
Don't just walk away on me. Friends fight!
Bild lånad från we♥it.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej är allt bra?:D

2011-03-15 @ 12:09:46
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: S O F I E S ♥ F O T O B L O G G

Sv: Det är lugnt! Jag kommenterar gärna din blogg! :) Och jag skulle vilja säga att du har en fin header ;)

2011-03-15 @ 16:02:19
URL: http://sofielove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0