SVAR

Vad går du ut med för betyg? Svar: Helt okej, skulle vilja gå ut med bättre i vissa ämnen som jag själv tycker att jag förtjänar bättre i.

Vilket gymnasie ska du börja på? Svar: Vet inte än, man får svar 1 juli, men jag har sökt till Mediagymnasiet och Nacka :)

Ditt bästa smink tips? Svar: Om du menar det jag tycker är snyggast så är det självklart sotade ögon! Det är snyggast året om och det passar till allt. Om du menar några smarta tips på hur man bäst gör, om du ska fixa en snygg ögonsminkning så börja med en ljus ögonskugga och arbeta dig uppåt mörkare och mörkare, det är det absolut snyggaste och det får ögonen att se större och fylligare :)

Gillar du disney filmer? Svar: Skojjar du? Jag ÄLSKAR dem! Haha, barnslig som jag är så storbölar jag till alla filmer :) hihi

När var senaste gången du glömde dina nycklar? Svar: Glömde dem minns jag inte, men tappade bort dem gjorde jag för ca 1 vecka sen, jag hittade dem senare i väskan.. Suck.

Vad hette din första kille? Svar: Mårten (inget jääätte seriöst, men seriöst för att gå i typ förskolan)

Vad gjorde att ni gjorde slut? Svar: Minns tyvärr inte..

Var han några år äldre eller yngre? Svar: Lika gammal

Vad är ditt bästa sommar minne? :) Svar: Hum.. Jag kan inte välja ett, har så himla många♥

Har du en pojkvän? Svar: Nej :(

Vad tittar du först på hos en kille? Svar: Händerna, personligheten och ögonen.
Om du fick välja ut 2 saker från vad som helst vad skulle det vara? Svar: Pengar och ett bra självförtroende.

Följer du min blogg ''twisty.blogg.se'' ? Svar: Nej, men jag kan om du följer mig ;)

Var det nian du gick ut? Svar: Ja :)

Vad läser / ska du läsa på gymnasiet? Svar: Antingen teater, foto eller samhälle

Göra i sommar? Svar: Åka till västkusten, Göteborg, Finland och flytta :)

Framtidsplaner? Svar: Åh.. Vet inte. Får se vad som händer :)

Hur kommer det sig att du började blogga? Svar: Vet inte riktigt, i början var det nog för att så många andra gjorde det men nu är det för att jag älskar det och skulle inte kunna leva utan det :)

Hur länge har du bloggat ? Svar: Länge, lite mer än ett år ♥

Hoppas att ni är nöjda med svaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0