JUICE AND MOVIE

Hej!
Just nu sitter jag och kollar på film och dricker juice, mysigt värre! Vi har sovmorgon till halv fem :P haha, och vi slutar nian imorron. Usch, jag vill verkligen inte. Jag vill gå kvar. Idag träffades hela 9M i diselverkstan och kollade på en film från vår italien resa, åh det var helt undebart att se! Dem hade filmat från min födelsedag, från alla våra konserter och rep och allt annat. Jag börjar grina av att bara skriva om det. Jag kommer sakna er så jävla mycket, ni kan inte ens fatta hur mycket dem här åren har betytt för mig, jag älskar er och ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta ♥
Jag just nu, nu ska jag kolla på Monster in law, haha

Kommentarer
Postat av: Sophia

Supercool design! :)

2011-06-16 @ 14:25:32
URL: http://zoophias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0