JAG VANN!

Hej!
För några veckor sen gick jag och mina tjejer på bio och såg pirates of the caribiean. På sergel bion var det då en tävling där man skulle gissa hur många mentos det låg i en burk (en avlång). Alla vi tjejer tävlade. Jag trodde aldrig att jag sulle vinna men det gjorde jag :D haha, eller jag vann 4-10 pris vilket innehöll detta:
* En låda med massa mint mentos
* Tre påsar hallon båtar
* Nio meller rör (caramel och choklad)
* Åtta crazy dips
* Fem bio biljetter
Fatta vad glad jag blev! Fick hem ett brev om att jag hade ett paket att hämta ut och jag fattade ingenting.. Det vägde dessutom 2,6 kg. Har ju beställt en bikini men eftersom att paketet vägde 2,6 kg så hoppades jag på att det inte var den :P om ni förstår..
Nu ska jag packa inför imorron, puss♥

Kommentarer
Postat av: matilda

fin blogg!



hur är det? :)

2011-07-04 @ 17:28:58
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0