...

Hej finingar..
Hoppas att ni har det bra idag, själv är jag lite deppig över det som har hänt i Norge. Usch.. Tänker ju såklart extra mycket på alla drabbade och alla släktingar, familjer och vänner till dem som dog och dom som klarade sig. Men tänk för dem som inte blev skjutna, dem kommer att få leva med detta hela sina liv och kommer alltid att komma ihåg denna hemska upplevelse. Jag skulle bli helt förändrad. Nästan aldrig kunna lita på en polis, inte våga åka på nåt läger med någon speciell inriktning och tänk så många av ens vänner som dog. Äh fy fan. Jag kan inte förstå hur man kan göra något sånt. Också skickar jag en tanke till alla dem som dog i bombningen och till deras familjer. ♥

Bilder: We♥it
Kollage: Jag

Kommentarer
Postat av: Amanda Landegren

sv: Ja, jag har haft en toppensommar! Sj?



Kram!

2011-07-24 @ 14:11:38
URL: http://mandiphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0