Från djupet till botten.

Hej..
Det jag trodde var bra var inte bra. Det som gjorde mig glad gjorde mig sedan ännu mer ledsen. Jag mådde bra av att vara nära dig, av att tro något som jag innerst inne visste var så jävla fel. Just nu känns det som om ingenting kan bli bättre.. Men jag vet att jag inte kommer känna så här senare, men just nu vet jag inte vad jag ska ta mig till.
Förlåt för att jag lyssnade,
Förlåt för att jag fanns,
Förlåt för att jag menade allt jag sa,
Förlåt för att jag missförstod,
Förlåt för ingenting,
Förlåt för att jag blev kär.

Jag hatar att tårar faller, dom gör det bara värre. Dom får en att känna sig svag. Jag är svag, nu. Men då var jag stark. Du gjorde mig stark. Det var du som fick mig att gå upp på morgonen. Nu vet jag inte om jag ens orkar blinka. Varför ska kärlek förstöra allt.
Tumblr_lf9xf4ftiv1qf1jubo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0