Svar del 2

Favorit affär? Svar: Topshop och vila

Varför började du blogga? Svar: Vet faktiskt inte riktigt.. Hum, först var det bara för att alla andra gjorde det men nu gör jag det för att det är otroligt kul!

Vad är det roligaste med att blogga? Svar: hum.. Man får så många komplimanger av folk som man inte känner och det är också kul att människor man inte känner får en del av mitt liv :) Och nu har bloggen blivit min lilla bebis :P haha sjukt det låter..

Hur gammal är du? :) Svar: 15 :)

Fest eller hemmakväll? (he he) Svar: haha, jätte kul :P. fest

Är du en sån som bara bryr sig om utseendet eller insidan? Svar: När det gäller mig själv, så är det både och. När det gäller andra så absolut inte! Alla mina kompisar är underbara både på insidan och utsidan♥

Ålder? Svar: 15

Hur länge har du bloggat? Svar: 1 år snart. Firar det den 21 ;D

Varför började du o blogga? Svar: Har svarat på det i en annan fråga, men jag börja blogga för att alla andra gjorde det :) men jag fortsatte för att det var så jävla kul! :D

Tycker du att det är skönt att bajsa? Svar: JA! bästa som finns

Tycker du om min mage? Svar: Klart jag gör snygging!

Vad är du allergisk mot? Svar: ananas

Vad är din favorit frukt? Svar: Sharon frukt

Vem är du kär i? Svar: Det vet du.. ♥

När kommer du till gbg och hälsar på mig? Svar: SNART!

Kan jag låna burbur sjalen Svar: Mayby baby ;)

Vet du att jag har en tröja som är din? [av misstag.] Svar: Vilken? du ska dö.. (nä, skojja♥)
Har du några husdjur? Svar: Ja, två. Hade tre men en dog :(
Hur vill du verkligen leva? Svar: Jag vill leva ett nyttigt liv med en massa roliga människor. Vill nog bo i New York och ha en lyxig lägenhet och ha en underbar pojkvän. Vet inte rikitgt om det var svaret på din fråga? :)
Gillar du min blogg? Svar: ja, den är fin :)
Vad heter ditt husdjur (Om du har ett djur)? Svar: Randy och Frans. Hon som dog hetter Susie♥
Vilka bloggar rekommendera du mig att läsa? Svar: KAN DEE DRAWiNGS, Roosmann, Kenzas
Har några av dina vänner blogg? Svar: ja, länk --> mascarasara, likenoothercan, hannaothelius och lolwot
Gillar du skolan? Svar: Nja, ibland :)
Uppdate..
Kan inte du lägga upp videobloggar? Svar: hehe, jo det kan jag väl :P men grejen är den att min kompis garvar åt mig när jag gör det. Men jag vet att hon är egentligen är så JÄVLA avundsjuk på mig för att jag är en större bloggare än hon :D sådeså!

Har du druckit eller rökt? Svar: Jag har druckit men inte rökt.. (hoppas att inte päronen läser detta :S)

Oskuld? Svar: Ja

Update
vad har du för planer för framtiden? Svar: Jadu, jag vill ta studenten, åka till USA ett halvår o jobba/plugga, leva livet! :D

Kommentarer
Postat av: elin [foto & vardag]

sv; tack så mycket :D okej, jag har också lagt till dig nu! :)

2011-02-09 @ 17:20:38
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/
Postat av: ALVEN

KÄNNER MIG DISSAD

2011-02-10 @ 14:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0