People change

Hej bloggen! Kom på nu att jag faktiskt har en blogg, haha. Tänkte uppdatera lite om vad som händer i mitt liv at the moment. Hängde med bästa Honey igår efter fotoprov i skolan. Vi letade julklappar, träffade även hennes klass kompis Bianca, jätte mysig tjej! Vi drog sedan hem till mig,n köpte med fika och kollade film. Sara kom också efter ett tag, vi snackade och sedan drog dem. Jag var så sjukt trött så det blev sängen för mig. I dag drog jag och Papi ut på stan (dårar) och jag köpte alla mina julklappar. Skönt att vara färdig, är jätte nöjd! Julbord till middag, sjukt mätt. I morron blir det byte från papi till mami och snart är det jullov. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0