Good girl

Hey. Känner att jag är GRYM på uppdatering. Men jag har ett liv utanför bloggen också, säger vi. I dag är det måndag vilket betyder sjukt trött efter helgen och skola. Byte från Mami vecka till Papi vecka står på schemat idag, sedan massa ton av plugg. Har foto prov, matte prov, svenska inlämning, medier och samhälle inlämning och matte läxa inom två veckor. Känner verkligen inet att dem lägger allt till sista dagarna, nej nej. Har hittat ett gym jätte nära Papi vilket betyder att jag kan träna typ varje dag, jippie (inte för att jag kommer att hinna eller vilja göra det men ändå skönt.) Nu ska jag forsätta att skriva på min skräck novell.
Peace out.

Kommentarer
Postat av: f

utrolig fin blogg!

2011-12-07 @ 18:09:23
URL: http://fjosefine.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0