IPAD INLÄGG - IBLAND GÅR DET BARA INTE

Hej hopp! Har inte hunnit blogga så mycket dem senaste dagarna, pga. prov, nationella prov, kaos bland kompisar och annat. I fredags t.ex. så belv en jätte msyig och trevlig tjej middag omvänd till ett helvete. Det har förstört hela min helg och jag är verkligen jätte ledsen och besviken på vissa personer. Denna kvällen gjorde så att man insåg vilka som verkligen är ens äkta vänner när det väl gäller. Idag, söndag, var det sista konfan :( riktigt sorgligt. Men det var en väldigt lyckad dag ändå. Började som vanligt med mässa, idag allhelgonamässa, sedan sopp lunch och efter det konfa. Vi pratade om påsken och den helige anden. I slutet så fick alla varsitt papper och penna. Man satte fast pappret på ryggen och så fick alla skriva en sak om mig, och så gjorde alla på varandra. Jag blev så HIMLA glad och lycklig. Jag älskar er söndagsgruppen! Efter konfan åkte jag till sickla för att köpa nytt smink, sedan hem till pappa, vi ska vara här tills på tisdag då kommer min älskade moster hit. Middag åts på en Kina thai restaurang och nu kollar vi på kvälls film och vräker i oss frukt. Känner mig jätte nöjd med dagen :) (bloggar från pappas iPad så kan tyvärr inte ladda upp några bilder.. Kanske laddar upp några från weheartit imorron) Ha en fortsatt fin kväll, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0