ÄNNU ETT VACKERT BRÖLLOP

Åh, sitter just nu och tittar på bröllopet mellan prins William och Kate♥ Dom är så vackra ihop! Jag sitter hemma och mår inte så bra, så jag stannade hemma från skolan både idag och igår.. Har ont i hela kroppen, kan vara en influensa i kroppen och sedan har jag en sjuk huvudvärk som aldrig släpper. Men just nu känner jag mig väldigt stressad, vill så gärna se bröllops kyssen men har så mycket annat att göra, ska packa inför konfa lägret, duscha, fixa mig och sedan ta ett tåg som går 16.12. Får lite smått panik. Vill göra så himla mycket men hinner inte allt.
Nu måste jag duscha, fixa mig och sedan antagligen springa till tvn för att se kyssen♥
Kollar ni på bröllopet?

Kommentarer
Postat av: AB PW

håller med dig. De är grymt vackra tillsammans

2011-04-29 @ 15:25:57
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0