Mellis och gissa vad? plugg

Halloj ;)
Kom hem för en timme sen. Har varit i forum och fikat med honey♥ Hittade ett par heelt underbara skor som jag ska köpa nästa gång jag får pengar, dom pengarna jag har nu måste jag använda till lite mer nödvändiga saker än just dom skorna (som i o för sig var helt underbara!) Nu käkar jag snabbt lite mellis och sen blir det tyvärr rå pluggning av no.. haatar verkligen fysik. det är för logiskt för min hjärna att förstå, höhö.
Och sen är det as svårt att plugga när teen mom är på tv.. suck, och jag som vill vara tonåring. Gå på bio, vara med tjej kompisarna, shoppa, fika och bara leva livet. men det får helt enkelt (svårt) vänta:( tyvärr. livet är hårt
Skriver mer ikväll! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0