Good hair day and new riing

Hej alla fina människor! :D
Idag var det en guff dag;) haha lärde mig det nya ordet för soft av kalle;) höhö, då vet ni det.. har pluggat massa so och aa, inget annat:) åkte till götgatan för att köpa nya koftan, hann allt detta under 10 minuter!! (för att hinna med bussen)
1. Ta ut pengar ur en automat som inte funkade så fick gå till en annan som var seeeg..
2. Prata med några människor från förra musikklass nian medan jag tog ut pengar
3. Gå till bikbok och vänta på en kassör vid kassan och hon skulle berätta om alla 1711 erbjudande som dom har denna vecka..
4. Springa till bussen!
Men när jag kom dit och det var 10 sekunder kvar så visade det sig att den gick först om 11 minuter till.. kuul.
Just nu sitter jag och gosar med musikteorin och so i min ny underbara kofta♥ hörs imorron!
Hade good hair day idag;)
och så har jag på min nya ring som jag fick på tjejmiddan av jossan♥ tack älskling!
Peace Love RING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0