.

Skulle bara vilja ta upp detta innan jag berättar om min dag..
denna kommentar var lite onödig tycker jag.
Från anonym:
Men kom igen! Sluta bara, om man verkligen tycker att man är tjock så skriver man inte i sin blogg om det. Det är ingenting att skryta om.

Skulle för det första vilja säga så här. Jag skrev detta bara för att jag just skulle få sånna kommentarer som jag faktisk också fick. Inte för att skryta?! jag blir väldigt ledsen och förbannad över den här kommentaren, jag får skriva vad jag vill i min blogg, men jag skulle aldrig hänga ut någon, eller göra någon illa. Om jag har skadat någon i det förra inlägget så säg till. Jag skriver om mitt problem och hur jag känner, mina tankar kring det och om det stör dig så låt det snälla vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0