Bakning

Nu när det är dags för reality så kan det ju kännas lite tröttsamt och tråkigt.. så för att lätta upp den tråkiga (kanske regniga) vardagen så brukar jag baka! Och man kan plugga när bakverket är i ugnen eller under tiden (om man är så begåvad, hehe) det jag brukar och älskar att baka är, äppel kaka, kladdkaka, cheesecake och bullar! Här kommer lite fina bilder från min nya kamera som jag fick i födelsedagspresent förresten! (mina dröm gick i uppfyllelse, jag fick min efterlängtade systemkamera!! tjoho) :D så nu blir detta en fotoblogg♥
Fick 6 nummers prenumeration (stavas?) av tidningen ALLT OM MAT av pappa i present:) jätte bra tidning för dom som älskar att både äta och laga mat, perfekt för moi:)
Sitter och dreglar som sjutton just nu.. Om ni inte vill köpa tidningen kan du gå in på alltommat.se och hitta recept på det mesta där:) Hörs senare!
Peace Love Care

Kommentarer
Postat av: ellen

Åhh, den med kiwi på ser jätte god ut!

2010-09-08 @ 19:56:05
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0