Bad day.

Hum. hej.
Kom precis hem från tandläkaren. hahah, nej inte alls kul. Jag har ett hål och typ hundrasjuttio elva början till hål. jag dör, måste dit imorron igen för att borra. Ännu roligare! -_-
Aja, always look on the bright side of life.. eller just det, det finns ingen!
Nu ska jag plugga no, om jag orkar och sen typ laga mat för ingen är hemma.. Roligt liv jag hade då. Hoppas att ni har det bättre
Just det, som gräddet på moset hittar jag ingen överföringsladd till kameran.. så inga bilder kommer upp förens den är funnen. (säkert mamma som har gömt den för att göra livet liiite mer surt än vad det redan är. :S, älskar dig mamma!♥)


Me right now.


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI - Uppsalas Snyggaste Blogg!

Tjena! allt bra med dig? =) haha söt hund!

2010-09-15 @ 16:04:58
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Anita

Tack så mycket !

2010-09-15 @ 19:05:46
URL: http://aniiitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0