11e September

Heeej!
Har inte skrivit på ett tag nu känner jag.. Igår (fredags) var jag och Jossan på körsbärsträdgården på dramaten♥ lika bra som alltid:) sen åkte vi hem och mös lite hemma, med te och macka.
Sov till klockan 13.00 idag och kände mig as tonåring och taskig när jag fick redan på att jossan varit vaken sen halv elva.. haha oops. any way.. idag har vi bara slappat och gick senare och handlade. Pappa jobba ikväll så det blev lite girls night only! Vi gjorde tacos och kolla på ''Valentines Day'' och ''Har du hört ryktet om Morgans?''. Just nu är vår chesee kake i ugnen :) (den jag tipsade om) Imorron ska jag träffa mina stads kompisar, men vi har dock inte planerat allt i detalj.. jag måste tyvärr plugga lite no, soo that sucks.
Men ha det bäst!♥
Peace Love Care

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du är :D

2010-09-11 @ 23:18:32
Postat av: elina

söt du är :D

2010-09-11 @ 23:18:46
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: Rebecka "Boki" Öhlund

Gud vad du är söt stumpan! :)

Hoppas du har haft en awesome helg.

Kramis

2010-09-12 @ 10:04:18
URL: http://rebeccaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0