Sovmorgon!

Hola! Nu är jag hemma;) imorron har vi sovmorgon till 09.45.. skulle ha haft till klockan 12.55 men om man går i musikklasser så får man tåla att man måste repetera inför konserter;) vilket är heelt okej. nu ska jag försöka översätta lite engelska och annars bara chillaaa:) skönt! imorron vill jag ha shorts men mina ben är så jäkla torra och fula, dem har små röda prickar!! vet nån hur man får bort dom??! jag har provat att smörja som en galning! ska prova igen♥ ha en fin kväll!

                          Så här glad är jag för att det är 13 skoldagar kvar (ca) och almost inga läxor!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken låt ska vi ta? Vi skulle kunna ta "imagine":) jag kan den på piano och jag jobbar med en understämma just nu:)

2010-05-24 @ 20:59:28
URL: http://hojanna.blogg.se/
Postat av: EVELINA K

Vilken härlig och otroligt lyckad bild!! =D

2010-05-26 @ 08:20:52
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/evelinak/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0