Sandhamn

Nu är jag hemma! :) haah inte så lång resa.. men jävligt kul och knäpp! Okej.. resan började med att vi skulle åka bussen från ektorp till nacka strand.. okej, bussen åkte förbi! F**k busschaufförer! vi hann ändå;) orkar inte berätta hur. aja.. när vi kommer till hamnen eller va man ska säga så ser vi båten komma, blir glada och vad fasen händer då om inte att båt jeveln åker förbi!! asså fatta va arg jag blev!! då vi får åka 40 min buss till stavsnäs och vänta i 2 timmar i nån liten snusk kiosk och det va pissväder ute så där kunde man inte sitta! aja, nu trodde jag att oturen var över men det visade sig att den bara börjat. vi hittade inte till vårt hotel eller bed&brekfreast så vi frågade en dam, och hon hade precis blivit änka!!asså skit.. och vi började be om ursäkt och säga att vi va lessna för hennes skull.fasen va jobbigt, när vi kommer in till vårt hotel är det en sur tant som typ är döv och jevligt suur! dampar på mamma :S, vi går till en bar som heter ''dykarbaren'' och deras bullar var helt degiga och min mage gjorde ont resten av kvällen. Hum.. det skulle vara skönt om jag hade sagt ''vi hade ialla fall tur med vädret'' men nää.. vädret va kallt, blåsigt, lite duggregn ibland, dimma så att man inte kunde se sin egen hand framför sig och bläää.. men sen fick vi våran belöning för allt hemsk! Det var den godaste middagen jag någonsin ätit! seriöst<3 förätt: råraka med skagenröra, varmrätt: biff med bearniessås och pommes, efterätt: lakrits creme brule med hallon sorbet! gaasch va det va gott. hemma igen kollade vi på så ska det låta och jag va bäst! haha men vi hade en väldigt bra dag ändå.. kommer aldirg glömma! här kommer lite bilder från da dag;) haha (fett långt och irriterande inlägg!)

                                                                     ♥Vackra sandhamn♥

Pole dancing på taket;) haha.. nää han målade:P (lite sent upplagt men blogg.se är fortfarande helt sjukt störd!)puss♥

Kommentarer
Postat av: Emmelist

självklart gör jag det. :D

2010-05-16 @ 18:43:20
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Alina

hoppas du får en trevlig kväll sötnos:)

2010-05-16 @ 18:47:10
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Ina

Gud så härliga bilder! :)

2010-05-18 @ 15:44:54
URL: http://inakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0