Ärligt är Härligt

Tjena mitt bena! Just nu sitter jag och kollar på ''Anna Anka söker assistent'':) haha! Hon är ju FÖR skön;) tycker nätsan synd om henne.. Såg precis reklamen för nya ramlösa:) haha fett skön!

Just nu känner jag mig väldigt sjuk.. nä men jag har haft så jäkla ont i huvudet idag och i halsen.. men jag orkar inte bli sjuk nu när det bara är några veckor kvar till sommarlov och dagar kvar till vårkonsert. Jag har ett mål denna månad, vad är det tror ni? Svar: jag ska verkligen försöka fixa min blogg riktigt snyggt och vara bättre på att ladda upp bilder, dagens outfit mm.:) yes box det är mitt mål! Få se om det går bra;) ikväll ska jag kolla på wallander (kommer på 4:an kl. 21.00). Vad ska ni hitta på? Idag åkte moster hem:( tråikigt och tomt! Men vi kommer till dom i sommar<3 ha en fiin kväll! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0