Spanien!

Heeej! Förlåt för att jag inte har skrivit dom senaste dagarna här i Spanien! Men jag har helt enkelt inte haft tid :) vi har gjort en massa! Vi har en egen liten våning som jag & Honey sover i :) Med egen bädd soffa, badrum och tv:) Jätte mysigt♥
Vi har jobbat på lite allt möjligt:) och varit mycket inne i Madrid (alltså inne i stan) Har inte shoppat så jätte mycket konstigt nog:) vilket är ganska bra hahaha.. men men :P
Det har varit varmt! Det är såå himla härligt! Det har varit minst 15 grader! Och som varmast 25! Såå himla härligt att slippa kalla vinter Sverige! hahaah
Men som alltid.. borta (väldigt) bra men hemma bäst! ♥
Första dagen var vi på en nöjespark som heter Warner Bros, jätte kul! Jag är rätt feg vad det gäller bergochdalbanor men jag åkte frittfall tre gånger!! Hahha det trodde jag aldrig att jag skulle våga! Men jag gjorde det! Vi träffade nåfra spanska pojkar:D några va snygga <3 hehe.. dom följde efter oss och flörtade med oss, sen kom dom fram till oss och frågade om någon av oss ville strula med dom!! Hahhaa neeej! Sen var vi tillsammans ett tag.. dom va rätt gulliga :) snälla alltså ;)
Idag var vi på stan och käkade pizza till lunch i en mysig liten stad.. Sen åkte vi hem till en JÄTTE rik familj och åt middag ute med dom :) väldigt snälla o jätte söta barn :) Men jag LOVAR att ladda upp bilder från resan imorron eller i över morron.. och lovar att skriva mer ♥ Ha en trevlig Fredag och natt :D
PUSS PUSS från spanien ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0