Göteborg

Tjooo! Nu är jag i Göteborg :) tågresan gick braa.. kollade faktiskt på Harry Potter..hehe inte min favorit. men men.. Stora syster kom o hämta mig på perrongen :) ♥
Aas nice bostad! Hon bor i ett kollektiv.. som en atelje, hennes rum är jätte fint o cozy :) med loft säng, måste klättra upp för en läskig stege för att komma upp till sängen. Bilder kommer senare. Första dag på prao här va kul. Jobbar i en smyckesaffär :) jätte mysig och proppfull med smycken och grejer. Man vill ta allt! Men det är bara så jäkla dyrt! Skulle gå o handla lite grejor och gick heelt vilse :P eller jag kom rätt efter att ha tagit VÄRLDENS omväg! hehhe..that's me..
Nu sitter jag på Hemverket och uppdaterar och hjälper min kära syster ♥ Trevligt :D
Igår när vi kom hem kollade vi på The Box med Cameron Diaz, James Marsden o Frank Langella.. Den va lite scary, men braa! Skriver mer ikväll
Byeee ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0