♥Love Stockholm♥

Hello! Idag var jag på Love Stockholm:) det var kul! Ganska mycket folk! Blev lite chockad när jag såg att glass, läsk, korv eller kaffe kostade 5 kr! Shit;) köpte läsk och korv, sen när vi gick hem blev det också glass;) haha.. och det var ingen liten glass heller! Den var stor, trodde att det skulle vara någon liten piggelin men det var en gigantisk choklad och vanilj glass;) Köpte en fin påse/väska och örngott:) På påsväskan står det ''Tillsammans'', det är väl inför bröllopet.. asså jag tog jätte mycket bilder, fast med mobilen! Och den har jag ingen överföringsladd till, och min kamera är sönder:( så jag är lite sur!!
Aja.. får ta med datorn tills vidare..
så här såg jag ut idag:)
♥Puss, kärlek och Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0