Upp och ner

Allting går upp och ner just nu. Vissa dagar är allt ''toppen'' och det är inte fullt så mycket plugg och skolan är helt okej, jag är glad och det mesta är bra.. Men andra dagar går allt åt helvete. Jag mår piss, jag tvivlar på mina vänner, skolan suger, allt är verkligen bara ett stort svart hål. Varför är livet som en berg och dalbana.. Blää just nu..
Aja, sitter hemma hos mamma nu och har det sköjj :P not.. fick reda på idag via en sida jag är medlem på att dom vill ha mig som statist i en film som görs av en tjej som fortfarande studerar, det är en examen film tror jag. Vet inte riktigt hur mycket och vad jag får berätta, men skriver mer om detta senare :D men det ska i alla fall bli jätte kul och vi filmar i nästa vecka:)
Nu ska jag kolla på Maria Wern;) jag freaker den lite, hehe. Ha det bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0