London in my heart

Älskar verkligen london♥ idag hann vi göra mycket! Kanske lite för mycket, för jag är helt slut. Har noll krafter kvar. Vet egentligen inte varför jag ens orkar sitta upp och skriva, borde ligga halv död i min säng.. Dagens planer var att åka till China Town, vilket vi gjorde. Men först blev det notthing hill;) och där blev det sko shopping, ett par skor kostade 10 pund (120 kr) billigt! Laddar upp bilder på dom..
Sen åkte vi runt lite och tillsist hamnade vi i China town där vi käkade lunch och kollade läget bland kineserna;) Sen blev det tv middag på rummet, bestående kycklign wrap för mig. Jevuliisudfherir starkt!! Men vi hörs imorron:) här kommer lite bilder från dagen:) enjoy!




Fika på Starbucks♥

Nothing hill, här vill jag bo!

JÄTTE seriös bild när jag käkar lunch.. :P

Enda bilden av china town, sorry..

Ha det bäst! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0