Hoppsan Hoppsan..

God Morgon! Fick precis reda på att vi ska till Italien den 29e augusti.. och det betyder att vi kommer att vara där på min födelsedag.. jag vet inte om jag är glad eller inte?! Kul att fira i italien men sen är det ju inte semseter som vi ska ha, utan vi ska sjunga.. typ gå upp tidigt och sjunga och vara på stranden ett litet tag. Kul födelsedag -_-
Hoppas att mina kompisar firar mig! annars blir jag inte glad. nää, vi får se hur det blir.♥ Back to reality.. jag har precis tränat och ska snabbt hoppa in i duschen och sen käka lite frukost. Idag har jag ingenting att göra. Får väl komma på något. Vad ska ni göra idag?
Ha det bra! Puss och Kram



=
Bra eller dåligt?


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag fattade inte, vad ska ni göra i italien? o:

sv: haha, varsågod återigen :)

allt bra?

2010-08-05 @ 21:42:18
URL: http://maaadeleiiineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0