Dålig uppdatering

Hola, har inte kunnat blogga i helgen pga av att min dator hos mamma är lite knäpp och internet funkar inte.. men jag har haft en jätte mysig helg ensam med mamma! Härligt att få ha henne för sig själv♥ Vi har ätit god mat, pratat, fikat och tittat på tv. Bara myst:) Imorron åker vi till Götet;) vet faktiskt inte vad som händer där nere, vet inte vart jag ska bo eller vad vi ska göra.. hoppas verkligen på liseberg! haha, och shopping ;D höhö Det ska bli kuul. Men längtar ännu mer till London! ohh my god va jag längtar♥ ett extra plus är att det finns gym och pool på hotellet. Ha det bra, hörs kanske i Göteborg och jag får låna syrrans dator.
Här kommer lite bilder från helgen (varning, dålig kvalitet, tagna från bra mobil kamera;)
En av mina underbara katter♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0